به وبلاگ کشتی کج مرجع هواداران باتیستا خوش آمديد

عضويت در وبلاگ
منوي اصلي
صفحه نخست
پست الکترونيک
آرشيو مطالب
فهرست مطالب وبلاگ
پروفایل
موضوعات
png کشتی کج
تصاویر: RaW
ویدئو: EcW
تصاویر super star
تصاویر: SmAcK dOwN
تصاویر کشتی کج
news
news
Superstars Video
اضافات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 173
بازدید کل : 195688
تعداد مطالب : 66
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


آخرین مطالب
طراح قالب

Template By: NazTarin.Com

تبلیغات

WWE Smack Down » Full News » 9 April

  • نام شوء: اسمک داون!
  • تاریخ برگذاری: 9 آپریل
  • محل برگذاری: شیکاگو
  • The Hart Dynasty Vs. Dudebusters

هر دو تیم وارد رینگ میشن ابتدا کروفت و کید درون رینگ درگیر میکنند سپس کروفت بازی رو با چند حرکت زیبا به دست میگیره سپس با بارتا تگ میده و بارتا همون اول میپره بالای کید سپس کید موفق میشه که به اسمیت تگ بده و سپس اسمیت شارپ شوتر میره و بعد بارتا انصراف میده و داور زنگ و میزنه و دست گروه د هارت دایناستی رو بالا میبره.

نتیجه: برد تیم د هارت دایناستی.

  • Jack Swagger Vs. John Morrison

قهرمان سنگین وزن جهان وارد رینگ میشه سپس جان موریسون . موریسون بازی رو با زند یک لگد به سر سواگر به دست میگیره سپس سواگر گلوی جان رو میگیره و میندازه روی زمین و چند لگد به اون میزنه و سپس سواگر یک سوپلکس میزنه سپس جان موزیسون به سر سواگر چند مشت و لگد میزنه ولی بعد سواگر به موریسون فینیشر خودشو میزنه و بعد کاور 1...2...3.

نتیجه: برد جک سواگر.

  • Shad Gaspard's Time

ابتدا شد میاد توی رینگ و میکروفون رو میگیره و صحبت میکنه ولی ناگهاد جی تی جی میاد به رینگ و به سمت شد حمله ور میشه ولی شد اونو میزنه و چند مشت به ان میزنه و جی تی جی میفته روی زمین.

  • Drew McIntyre Vs. Matt Hardy

هر دو سـ وپراستار وارد رینگ میشن درو همین اول بازی با چند مشت بازی رو در دست میگیره سپس مت هاردی میره بالای کرنر و میپره سپس مت گلوی درو رو میگیره ولی درو مت رو میندازه روی زمین و چند لگد به او میزنه ولی بازم مت به سختی میره بالای کرنر و میپره ولی درو از روی هوا به اون یک دی دی تی میزنه ! و بعد کاور 1...2...3.

نتیجه: برد درو مک انتروی.

  • Edge Vs. Chris Jericho

هر دو سـ وپراسنار وارد رینگ میشن و اول بازی جریکو یک سوپلکس به اج میزنه و بعد جریکو میره جای طناب ها و روی اج میاسته! و بعد گلوی اج رو میگیره و بعد جریکو میخواد بپره که اج پاهاشو میره بالا ولی ناگهان جریکو پاهای اج رو میگیره و میخواد از اج انصراف بگیره ولی اج موفق میشه که خودشو آزاد کنه و بعد دی دی تی میره! و بعد اج آماده میشه برای اسپیر و سپس جریکو میره بیرون از رینگ و اج هم میره داور میشمره و بعد تا 10 میشه و هر دو بیرون میمونند.

نتیجه: نا تمام ماند.

[+] نوشته شده توسط احمد در 22 فروردين 1389برچسب:, در ساعت 11:38 | |
Batista PHotos

عکسهایی از عشقم باتیستااااااااااااا بقیه ادامه


ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط احمد در 21 فروردين 1389برچسب:, در ساعت 11:48 | |
DAVE's contracs

 

همانطور که در پست های قبل اشاره شد  امسال شاهد اتمام قرار داد باتیستا با کمپانی wwe هستيم و مسئله تمديد يا عدم تمديد قرارداد از سوي وي ، ذهن بسياري از طرفداران او را مشغول ساخته . در تاريخ 5 مي 2009 باتيستا طي يك مصاحبه با منبع The Sun اعلام كرد كه تنها يك سال ديگر ميادين كشتي كچ حاضر خواهد شد (يعني تا سال 2010). باتيستا در طول اين مصاحبه اذعان كرد :"تنها يك سال به انتهاي قرارداد من باقيست و چه بسا كه ورودبه سن 40 سالگي برابر با خروج از زندگي حرفه اي باشد . من كاملا به اين موضوع كه دوران شروع اين بيزنس از سوي من بسيار پر تعلل بوده ، واقف شده ام . من قصد دارم به اين موضوع از ديد ديگري بنگرم و من نمي خواهم كه گذشته ام را دليل بر اين تصميم بگذارم.از سوي ديگر هم اصلا نمي خواهم به جايي برسم كه از فرط چاقي و خستگي نتوانم از رخت خواب بلند شوم "

مدت كوتاهي پس از اين مصاحبه از سژوي كمپاني،اعلام مي شود زماني كه صرف معالجه ي باتيستا در سال 2009 بر روي پارگي عضله اش صرف شده را جزو قرارداد ندانسته و به همين سبب قرار داد باتيستا ، مدتي بيشتر از حد معمول خود، به طول خواهد انجاميد . از اين رو به نظر ميرسد قراردادي كه قرار هست در چند هفته ي آينده به اتمام برسد ، موعد آن در تابستان سال جاري فرا رسد . از طرفي ديگر ، چند روزيست كه در محافل خبري ، صحبتهاي به گوش ميرسد كه باتيستا در لاكر روم wwe به دوستان خود مسئله ي بازنشستگي موقت خودش را گوشزد نموده و او حتي تا جايي پيش رفته كه ادعا ميكند ، تمايل شديدي به پايان كرير خود و تمركز بر روي كار در هاليوود دارد.

 

[+] نوشته شده توسط احمد در 21 فروردين 1389برچسب:, در ساعت 11:37 | |
WrestleMania 26 » Full Videos » On Server AwwE » 3GP » Match By Match

WWE Hall Of Fame Class Of 2010

لینک مستقیم - سایز: (2.26 مگابایت

WWE Divas Tag Team Match

 

لینک مستقیم - سایز: (3.88 مگابایت)

WWE Champion Batista Vs. John Cena

لینک مستقیم - سایز: (11.85 مگابایت)

Unified Tag Team Champs Show - Miz Vs. Morrison & R-Truth

لینک مستقیم - سایز: (3.73 مگابایت)

UnderTaker Vs. Shown Micheals Part 1

لینک مستقیم - سایز: (3.73 مگابایت)

UnderTaker Vs. Shown Micheals Part 2

لبنک مستقیم - سایز: (5.69 مگابایت)

Triple H Vs. Sheamus Part 1

لینک مستقیم - سایز: (3.73 مگابایت)

Triple H Vs. Sheamus Part 2

لینک مستقیم - سایز: (2.97 مگابایت)

Triple H Vs. Sheamus Part 3

لینک مستقیم - سایز: (6.45 مگابایت)

Rey Mysterio Vs. Cm Punk

لینک مستقیم - سایز: (6.15 مگابایت)

Randy Orton Vs. Codi Rohdes Vs. Ted DiBiase

لینک مستقیم - سایز: (8.24 مگابایت)

Money In The Bank Ladder Match

لینک مستقیم - سایز: (12.06 مگابایت)

 

 

 

[+] نوشته شده توسط احمد در 20 فروردين 1389برچسب:, در ساعت 14:49 | |
WWE $uperstars » Full News » 8 April

  • ام وی پی در برابر کارلیتو

هر دو سـ وپراستار وارد رینگ میشن ابتدا ام وی پی با پیچوندن دست کارلیتو بازی رو آغاز میکنه کارلیتو رو میفرسته جای طناب و وقتی کارلیتو بر میگرده ام وی پی با یک سوپلکس اونو میندازه دوباره ام وی پی دست کارلیتو رو میگیره و فشار میده تا کارلیتو انصراف بده ولی کارلیتو موفق میشه که خودشو از دست ام وی پی نجات بده و گلوی ام وی پی رو میگیره کارلیتو کنترل بازی رو در دست میگیره کارلیتو با زانو میپره روی ام وی پی ولی جا خالی میده ام وی پی آماده میشه برای فینیشر و سپس فینیشر خودشو میزنه ( پلی مارکر) و بعد کاور 1...2...3.

نتیجه: برد ام وی پی

  • اون برن و یوشی تاتسو در برابر چاوو گررو و زک رایدر.

ابتدا تاتسو و رایدر درون رینگ با هم درگیر میشن سپس یوشی با برن تگ میده و وقتی برن وارد رینگ میشه رایدر یک مشت به او میزنه سپس رایدر با چاوو تگ میده و زمانی که چاوو وارد رینگ میشه اون چند لگد به پای سمت راست چاوو میزنه ولی ناگهان چاوو برن رو روی زمین میندازه و چند لگد روی زمین به او میزنه و سپس تگ با زک رایدر رایدر میره بالای کرنر و وقتی میخواد بپره برن میاد و با یک حرکت زیبا میندازش پایین ابتدا هر دو بازیکن تگ میدن حالا تاتسو چاوو درون رینگ هستن چاوو یوشی رو با یک حرکت زیبا میندازه و میره برای فراگ اسپلش و میپره سپس اون از فرصت استفاده میکنه و به تاتسو دست میده و میره بلای کرنر و یک اسپلش 360 دزجه میزنه و بعد کاور 1...2...3.

نتیجه: برد یوشی تاتسو و اون برن

  • بد فونیکس در برابر لیلا

ابتدا ویکی گررو و میشل مک کول و لیلا وارد رینگ میشن و سپس فونیکس. در اول بازی فونیکس لیلا رو میندازه روی زمین ولی بعد لیلا بند میشه و فونیکس رو به سمت طناب ه میبره و چند لگد به او میزنه سپس لیلا گلوی فونیکس رو میگیره ولی ناگهان فونیکس لیلا رو بند میکنه و میزنه زمین و بعد فینیشر خودشو میزنه و بعد کاور 1...2...3.

نتیجه: برد بد فونیکس

[+] نوشته شده توسط احمد در 20 فروردين 1389برچسب:, در ساعت 14:43 | |
Wrong Side of Town Pic

 

 یک سری عکس از فیلم Wrong Side of Town

Download

 فعلا بای

[+] نوشته شده توسط احمد در 19 فروردين 1389برچسب:, در ساعت 13:2 | |
WwE Nxt » 7 April » Full News

بازی شروع میشه و برایان یانگ رو میندازه بیرون. سپس از میون طناب ها یک لگد به صورتش میزنه. یعد برایان میره کناره رینگ و میپره روی یانگ. سپس یانگ رو میاره درون رینگ و کاور 1...2.. ولی یانگ کتفش رو بالا میاره. سپس برایان میره بالای کرنر و میپره دوباره کاور 1...2.. بازم 3 نمیشه ولی یانگ به سرعت کاور میده طوری که دست های برایان قفل میشه کاور 1...2...3.

نتیجه: برد دارن یانگ

  • Justin Gabriel Vs. Micheal Tarver

ابتدا جاستین بازی رو با چند لگد به دست میگیره. مایکل دست های جاستین رو میگیره و فشار میده جاستین یک لگد زیبا و بعد میره روی کرنر و میپره روی مایکل و بعد دوباره میره روی کرنر و یک اسپلش 450 درجه ای میزنه و بعد کاور 1...2...3.

نتیجه: برد جاستن گابریل

  • David Otunga Vs. Wade Barrett

در همون ابتدا بارت با چند لگد بازی رو در دست میگیره. و اتونگا رو میبره بیرون رینگ سپس دست هاشو میگره برای گیو آپ گرفتن. ولی بعدش بارت موفق میشه که فینیشر خودشو بزنه و بعد کاور 1...2...3.

نتیجه: برد وید بارت

  • Kane Vs. Health Slater

هر دو سـ وپراستار وارد رینگ میشن ابتدا اسلاتر کین رو میندازه کوشه رینگ و میره بالا و میپره ولی کین با دست میگیرش و اسلاتر میفته روی زمین کین چند تا لگد به او میزنه و بعد کین اونو میندازه بیرون از رینگ کین در بیرون رینگ چند مشت به او میزنه و بعد کمرشو به رینگ میزنه کین اسلاتر رو برمیگردونه به رینگ و یک لگد به صورت اون میزنه و بعد کین میره بالای رینگ و بعد میپره و اسلاتر میفته روی زمین بعد کین آماده میشه برای چک اسلم و گلوی اسلاتر رو میگیره و موفق به زدن چک اسلم میشه و بعد کاور 1...2...3.

نتیجه: برد کین

و در همین جا شوء به پایان میرسه.

با بعد یه سر بزنید وبلاگ بازدید ندارها

[+] نوشته شده توسط احمد در 18 فروردين 1389برچسب:, در ساعت 13:42 | |
WWE Raw » Full News » 5 April

پرومو دابلیو دابلیو ای و راء زده میشه و بعد آتش بازی زیبایی. سپس آهنگ جک سواگر زده میشه و سواگر با ورلد هویویت چمپین وارد رینگ میشه. سپس درباره قهرمانی خودش حرف میزنه که ناگهان آهنگ جان سینا زده میشه و جان سینا وارد رینگ میشه و بعد هم آهنگ رندی زده میشه و کل استادیوم تشویقش میکنند رندی وارد رینگ میشه و حالا وسط رینگ سه نفر هستند رندی اورتن , جک سواگر و جان سینا و هر سه میکروفون در دست دارند. رندی میاد جلوی جان سینا و تا میخواد حرف بزنه آهنگ شو - میز زده میشه و قهرمانان کمربند یونیفایل دابلیو دابلیو ای وارد رینگ میشن و سپس دیوید اوتانگا مهمان ویژه راء این هفته میاد و میگه امشب جان سینا و باتیستا در برابر بیگ شو و میز و رندی اورتن در مقابل جک سواگر باید قرار بگیرند! و سپس رندی درون رینگ به جک سواگر یک آر کی او میزنه.

  • شیمس در برابر کوفی کینگستن

آهنگ شیمس و کوفی زده میشه و دو بازیکن وارد رینگ میشن. اول بازی شیمس با یک لگد بازی رو در دست میگیره و میبره به کوشه آهسته کوفی بلند میشه و بعد شیمس لگد مخصوص رو میزنه شیمس دست کوفی رو میگیره ولی شیمس با یک مشت خودشو رها میکنه و میره به کوشه و میپره ولی شیمس این پرش رو رد میکنه و کوفی میفته روی زمین و بعد کوفی رو بلند میکنه و فینیشر خودشو میزنه و 1...2...3 آهنگ شیمس زده میشه و داور دست شیمس رو بالا میبره و بعد میره و از زیره رینگ یم میله آهنی بر میداره و به سر کوفی ضربه میزنه ناگهان آهنگ تایم د پلی د گیم زده میشه و همه بلند میشن و تریپل اچ در حال وارد شدن به رینگ هست تریپل اچ ساچهمر و شیمس یک میله به دست دارن تریپل اچ با ساچهمر یک ضربه به شکم شیمس میزنه و شیمس از رینگ پرت میشه برون تریپل اچ بیرون از رینگ میخواد به شیمس یک ضربه میزنه ولی جا خالی میده. و همون موقع آهنگ تریپل اچ زده میشه و بر میگرده به رینگ.

نتیجه: برد شیمس

  • مسابقه دیـ وا بتل رویال

در این مسابقه بتل رویال هر کدوم از دیـــ وا ها بتونند برنده شن نامبر وان کنتندر میشن برای یک مسابقه با ماریس سر کمربند قهرمانی دیـــ واس.

نتیجه: برد اوه و # 1 کنتندر شدن برای دیـ واس چمپینشیپ مچ

  • شو - میز در برابر باتیستا و جان سینا (سر کمربند یونیفاید دابلیو دابلیو ای تگ تیم چمپینز )

بیگ شو و د میز وارد رینگ و سپس جان سینا وارد رینگ میشن اما باتیستا وارد رینگ نمیشه و صبر میکنه. اول بازی بیگ شو بازی رو به دست میگره و جان سینا رو به سمت طنابا برده و یک چاپ قدرتمند میزنه و جان سینا میفته روی زمین نا گهان جان سینا به سمت باتیستا حمله ور میشه ولی باتیستا میره به بک استیج ولی ناگهان اتونگا میاد و میگه من امشب با جان سینا هم تیم میشم و جلوی شو میز می ایستیم!

نتیجه: مسابقه ناتمام.

  • کریسچن در برابر تدی بی اسی

تدی بی آسی با کمربند پدرش یعنی میلیون دلار من وارد رینگ میشه و سپس کریسچن وارد رینگ میشه اول بازی تدی با مشت به سمت کرسچن حمله میکنه و بازی رو در دست میگیره تدی یک لحظه میره بیرون رینگ کرسچن از موقعیت استفاده میکنه و از میان طناب ها یک لگد میزنه و بعد میره بالای گوشه رینگ و میپره بلای تدی هر دو وارد رینگ میشن تدی گلوی کریسچن رو میگیره و میندازه روی زمین کریسچن موفق میشه و خودشو از دست تدی آزاد میکنه و میره بالای تاپ روپس و میپره ولی ناگهان تدی با یک مشت قدرتی کریسچن رو میندازه کریسچن بلند میشه و میخواد فینیشر خودشو بزنه تا نصفه انجام میده ولی تدی کنر میزنه و فینیشر خودشو انجام میده و بعد کاور 1...2...3 .

نتیجه: برد تدی بی آسی

  • قهرمان سنگین وزن جهان جک سواگر در برابر رندی اورتون

جک سواگر و رندی وارد رینگ میشن سواگر با چند مشت بازی رو به دست میگیره اما رندی با یک لگد به شکم سواگر اونو خم میکنه ولی ناگهان سواگر یک مشته قدرتی به پشت رندی میزنه و رندی رو با چند مشت گیج میکنه رندی مشت سواگر رو میگیره و یک مشت قدرتی به اون میزنه و میفته روی زمین و رندی به مچ دست و سر و ساقه پای او چند لگد میزنه سپس یفرستش به سمت طناب ها و سواگر میفته بیرون. آهسته آهسته وقتی سواگر داره میاد به رینگ رندی گلوی سواگر رو میگیره و از روی طناب یک دی دی تی میزنه. زمانی که دارن بند میشن سواگر یک لگد به شکم رندی میزنه و بعد یک سوپ لکس میزنه و بعد تا رندی بلند میشه سواگر میخواد یک لگد قوی به صورتش بزنه ولی رندی کنر میزنه و بعد آر کی او رو میزنه (فینیشر خود) و بعد کاور 1...2..3.

نتیجه: برد رندی اورتون

  • دیوید اتونگا و جان سینا در برابر بیگ شو & د میز

قهرمانان یونیفاید تگ تیم و اتونگا و جان سینا به تزتیب وارد رینگ میشن. ابتدا اتونگا با گرفتن گلوی میز بازی رو به دست میگیره بعد اتونگا با جان سینا دست میده و سینا وارد رینگ میشه ولی د میز گلوی سینا رو میگیره و بازی رو در دست میگیره و بعد میز با بیگ شو دست میده و بیگ شو به جان سینا یک مشت قدرتی به شکمش میزنه سینا به سمت بیگ شو میدوه و یک تنه به بیگ شو میزنه ولی بیگ شو یک ذره هم از جاش تکون نمیخوره و سینا میفته روی زمین و بعد بیگ شو میره روی سینا می ایسته و بعد به میز تگ میده و میز میاد توی رینگ و بعد جان سینا به سختی خودشو به اتونگا میرسونه برای تگ ولی اتونگا از رینگ میره و جان سینا نمیتونه تگ بده! و در همون لحظه بیگ شو میاد و یک بوکس میزنه و بعد کاور 1...2...3 باز هم قهرمانان یونیفاید تگ تیم موندن شو - میز. اتونگا میخنده ولی ناگهان باتیستا به رینگ میاد! باتیستا به سینا یک باتیستا بامب میزنه و باتیستا میره به سینا میگه من در اکستریم رولز با تو مسابقه میدم در یک مسابقه لست من استندینگ و در همون جا شوء به پایان میرسه.

At Extreme Rules 2010 : Batista Vs. John Cena - Last Man Standing Match

تا بعد

[+] نوشته شده توسط احمد در 18 فروردين 1389برچسب:, در ساعت 13:39 | |
مسابقه رندی اورتون با کینگستون در تی ال سی 2009

به درخواست شما دوستان عزیز مسابقه رندی اورتون با کینگستون در تی ال سی 2009 را براتون آماده کردم.

دانلود مسابقات کشتی کج درخواستی


  دانلود (  
 )Avi

[+] نوشته شده توسط احمد در 18 فروردين 1389برچسب:, در ساعت 13:28 | |
توضیحاتی درمورد مسابقات کشتی کج

با سلام خدمت دوستان عزیز و کاربران محترم این سایت بنا به درخواست دوستان میخوام تاریخچه ای از مسابقات کشتی کج رو براتون بزارم.به همین خاطر یک توضیح کوتاهی برای دوستانی که تازه با این ورزش آشنا شدن دارم: اول از همه در مورد کمپانی های کشتی کج  بگم که یکی از معتبرترین کمپانی های برگزار کننده مسابقات کشتی کج کمپانی دبلیو دبلیو ای است که مسابقات بسیار جذاب و هیجان انگیزی را برگزار می کند. برای مشاهده نام و توضیحاتی درمورد کمپانی های کشتی کج اینجا کلیک کنید. در کمپانی دبلیو دبلیو ای مسابقات به دو صورت هفتگی و ماهیانه برگزارمیشود که به مسابقاتی که هر ماه برگزار می شود پی پی وی گفته می شود و مسابقات هفتگی هم در چند لیگ مختلف برگزار می شود که مهمترین آنها مسابقات هفتگی راو و اسمکدان است. حالا بریم سراغ پی پی وی هایی که در این کمپانی برگزار میشود .

 اولین پی پی وی که در سال برگزار میشود پی پی وی رویال رامبل است که در آن مسابقات مهمی بر سر کمربندهای مهم برگزار میشود که بعدا درمورد کمربندهای کشتی کج توضیحات بیشتری خواهم داد. از جمله مسابقاتی که در این پی پی وی برگزار میشود مسابقه رویال رامبل 30 نفره است که از جذابیت و اهمیت زیادی در بین طرفداران و سوپراستارهای کشتی کج برخوردار است و این مسابقه به این صورت است که نفر اول و بعد نفر دوم وارد رینگ میشوند و هر 2 دقیقه 1 سوپراستار وارد رینگ میشود و همدیگر را از روی طناب رینگ به بیرون پرتاب میکنند و آخرین نفری که داخل رینگ بماند برنده این مسابقه است و برنده این مسابقه این امتیاز رو بدست میاورد که میتواند بدون مسابقات انتخابی در رسلمنیا که 2 ماه بعد از رویال رامبل برگزار می شود بر سر یکی از کمربندهای سنگین وزن یا دبلیو دبلیو ای به دلخواه مبارزه کند. برای مشاهده توضیحات بیشتر و رکوردهای این پی پی وی اینجا کلیک کنید.

مسابقه بعدی پی پی وی المینیشن چمپر است که در سالهای گذشته با نام نو وی اوت برگزار میشد . توضیحات بیشتر در پستهای بعدی داده خواهد شد.

سومین پی پی وی سال که مهمترین پی پی وی است و مسابقات مهم و زیبا و جذابی در آن برگزار میشود. که چند روز پیش بیست و ششمین سال برگزاری این پی پی وی بود که شاهد مسابقات بسیار جذابی در این پی پی وی بودیم.که توضیحات بیشتر در مورد این پی پی وی مهم رو در پستهای بعدی خواهم داد.

و پی پی وی بعدی که پیش رو داریم اکستریم رولز نام دارد که در سالهای قبل با نام وان نایت استند برگزار میشد و خشن ترین مسابقات سال هم در این پی پی وی برگزار میشود که در آن مسابقات استفاده از وسایل مختلف مانند صندلی و میز و نردبان آزاد است.که توضیحات بیشتر درمورد این پی پی وی و سایر مسابقات در پستهای بعدی قرار خوهد گرفت.

در ضمن اگر درخواست و یا سوالی در این مورد دارید در قسمت نظرات برای ما ارسال کنید.

[+] نوشته شده توسط احمد در 16 فروردين 1389برچسب:, در ساعت 15:21 | |
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 7 صفحه بعد

درباره وبلاگ

با سلام به وبلاگ کشتی کج خوش آمدید توجه داشته باشید این وبلاگ هر روز بروز میشود پس هر روز سر بزنید . ممنونم و نظراتتون را به ما بگویید.
آرشيو
مهر 1390
بهمن 1389
فروردين 1389
اسفند 1388
فروردين 1384
آمار
روز بخير كاربر مهمان!
آمار بازديدها:
افراد آنلاين:
تعداد بازديدها:

مدير سایت :
احمد
مانی کمالی زاده
سعید
لينكستان
همه چیز از کشتی کج
شخصی
(I Love You & LORD)
مرجع هواداران پارسی باتیستا
ILoveyou
***امار بازدید وب خود را افزایش دهید***
دختر بازی بیا2 وب چه دختر @ چه پسر
دانلود و کشتی کج
<<اموزش ریاضی>>
wwe
کشتی کج
619
فروشگاه کشتی کج
عشق باتیستا
جهان کشتی کج
باتیستا
فیلم و سریال
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مرجع هواداران پارسی باتیستا و آدرس batista.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

وبلاگ دهی LoxBlog.Com


لينكدوني

کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
الوقلیون

آرشيو پيوندهاي روزانه


CopyRight| 2009 , batista.LoxBlog.com , All Rights Reserved
Powered By Blogfa | Template By: LoxBlog.Com